www.kazimierzawielkiego.fora.pl
Forum mieszkańców na ulicy Kazimierza Wielkiego w Bielsku Białej Immobilis
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.kazimierzawielkiego.fora.pl Strona Główna
->
Nowe Osiedle na ul.Kazimierza Wielkiego w Bielsku Białej Immobilis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Nasze osiedle
----------------
Nowe Osiedle na ul.Kazimierza Wielkiego w Bielsku Białej Immobilis
Tablica ogłoszeniowa
Uwagi, propozycje, błędy
----------------
Uwagi, propozycje, błędy
Testowe
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ramsey
Wysłany: Sob 16:54, 12 Sty 2008
Temat postu:
Rozmawiałem z zarządcą o rezygnacji z usług firmy ochroniarskiej. Mam nadzieję, że inni mieszkańcy są podobnego zdania.
Jeśli chodzi o koszty zarządzania to trzeba pozbierać innye oferty. Wtedy bęziemy mogli się zastanawiać nad zmianą zarządcy.
Pipi_Bipika
Wysłany: Pią 17:53, 11 Sty 2008
Temat postu:
Czy wiadomo już coś na temat spotkania z zarzącą?
Ustalmy stanowisko w sprawie tych wydatków. Nie dajmy się
gregof1976
Wysłany: Sob 16:22, 15 Gru 2007
Temat postu:
Rozmawialiśmy telefonicznie z Zarządcą w celu wyjaśnienia aktualnych wysokich rachunków. Faktycznie Pani potwierdziła, że koszty które pojawiły się w uchwale, są kosztami planowanimi i jak widzimy w rachunkach nie pokrywają się z realnymi wydatkami. Dlatego w kolejnych okresach rozliczniowych mają być uwzględnione róznice miedzy kosztami przewidywanymi, a rzeczysistymi.
W przypadku ochrony można wymówić umowę z końcem lutego (okres wypowiedzenia tydzień). Aktualnie ochrona pracuje podobno od 19.00 do 7.00, a w niedziele i święta są całą dobę. 5000 tys za m-c to dla nas wszystkich koszt przesadnie wysoki!
Ponadto Zarządca sukcesywnie odbiera części wspólne, na razie jest na etapie odbioru klatek schodowych; liczniki zużycia wody i ciepła mają być obudowane, braki oświetlenia mają zostać uzupełnione, szczeliny między barierkami mają być zabudowane, niektóre klatki mają być powtórnie pomalowane.
Kolejne spotkanie z Zarządcą jest planowane na 10 stycznia 2008. Dobrze byłoby żeby na spotkaniu było więcej niż połowa mieszkańców.
gregof1976
Wysłany: Czw 20:59, 13 Gru 2007
Temat postu:
Nasze rachunki od Zarządcy podobno już w drodze. Probowaliśmy się dzisiaj skontaktować z Motto, bo przecież powinni być pod telefonem jak twierdzą non stop, lecz bez skutku.
Na kolejnym spotkaniu, które wstępnie jest planowane na początek stycznia, trzeba koniecznie zweryfikować koszty "świadczonych usług". Jak dotąd uchwałę podpisał niewielki procent mieszkańców, więc wydaje nam sie, że będzie można dokonać zmian.
Z uchwały wynika, że płacimy za:
Utrzymanie porządku i czystości - teren wewnętrzny i zewnętrzny części wspólnej XI-XII 2007 1200 PLN????? Przecież nadal trwa budowa...i porządkiem raczej tam nikt się jeszcze nie zajmuje
Opłaty związane z użytkowaniem lokalu - wywóz nieczystości XI-XII 2007 600 PLN???? Nadal nie ma śmietnika...zauważyliśmy, że śmieci z budowy są narazie odkładane po lewej stronie bramy wjazdowej.
Opłata za energie elektryczną części wspólnych w kwocie 1200 PLN to chyba jakiś żart. Z moich "skromnych" wyliczeń wynika, że za tą cenę kupjemy ok.3000 kWh (czyli przez całą dobę przez cały miesiąc mogłoby świecic ok.40 żarówek 100 watowych)
Ramsey
Wysłany: Śro 23:05, 12 Gru 2007
Temat postu: Rachunki od zarządcy
Co sądziecie o rachunkach od zarządcy?
Ja otrzymałem je dzisiaj i jestem bardzo negatywnie zaskoczony ich wysokością i pozycjami które obejmuje.
Rozumiem zaliczkę na ciepło i wynagrodzenie zarządcy (chociaż o jego wysokości można by dyskutować), irytują mnie jednak pozycje dotyczące wywozu śmieci i sprzątania. Jakie śmieci wywozili w tym roku skoro nikt tam nie mieszka? Sprzątali? Przecież cały czas trwa budowa, a sprzątnięcie terenu z materiałów budowlanych i i ich wywóz należy do inwestora.
Inna sprawa to wynajęta ochrona. W moim rachunku koszty ochorony to ok. 1/4 całości. Czy jeśli mimo ochrony ktoś włamie się do mojego mieszkania, dostanę od nich odszkodowanie? Przecież za połowę tej kwoty mogę mieć ubezpieczenie mojego mieszkania w pełnej opcji z włączeniem ubezpieczenia elementów wyposażenia...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin